E-Café

Dè plaats op internet om te lezen èn te kletsen

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
maandag 11 december 2017, 12:02
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws:

E-Café  |  HET E-CAFE  |  SPORT (Moderator: krullie)  |  Topic: Tourcompetitie 2010 « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Print
Auteur Topic: Tourcompetitie 2010  (gelezen 6751 keer)
Knudde
Bodemloos vat

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #45 Gepost op: zaterdag 9 juli 2011, 13:28 »

Aan de puntencompetitie heb ik gelukkig geen werk Cheesy En hoofdcompetitie voor 2 weken is nog te doen  Cool
Maar een dagcompetitie voor 14 dagen invullen is toch wel wat anders :peins:

Toch maar doen!
Ik was ook eerst niet van plan om mee te spelen met de dagcompetitie wegens tijdgebrek, maar ik vul nu ook vlug iedere keer wat in uit solidariteit met de rest...

Ik hou van het geluid van de zee, maar als het te dicht bij mijn oren komt, ben ik aan het verdrinken.
Gorki
Vaste klant

Mia heeft het licht gezien

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: zaterdag 9 juli 2011, 22:24 »

Hmmh. Bij de hoofdcompetitie heb ik steeds startlijsten per etappe opgesteld, daar heeftie niets meegedaan, terwijl ik al sinds maandag niet meer geschoven heb in mijn hoofdteam, steeds alleen via die etappeselectie. Dat deed ik vorig jaar ook niet, dus ik ben bang dat ik al dagen met dezelfde selectie in de hoofdcompetitie speel  Undecided
Knudde
Bodemloos vat

Bekijk profiel
« Antwoord #47 Gepost op: woensdag 20 juli 2011, 07:48 »

Hmmh. Bij de hoofdcompetitie heb ik steeds startlijsten per etappe opgesteld, daar heeftie niets meegedaan, terwijl ik al sinds maandag niet meer geschoven heb in mijn hoofdteam, steeds alleen via die etappeselectie. Dat deed ik vorig jaar ook niet, dus ik ben bang dat ik al dagen met dezelfde selectie in de hoofdcompetitie speel  Undecided

Tiens, tiens, same here maar dan bij de dagcompetitie.
Die had ik uit tijdnood voor de ganse derde week al ingevuld, maar dat zijn plots allemaal die van rit 20 geworden...

Er zit een hacker onder ons!  Angry

Ik hou van het geluid van de zee, maar als het te dicht bij mijn oren komt, ben ik aan het verdrinken.
krullie
Moderator
Bodemloos vat

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #48 Gepost op: maandag 25 juli 2011, 20:11 »

Grappig, heb er 2 weken niet naar omgekeken en toch nog de hoofdcompetitie gewonnen  Grin
Knudde
Bodemloos vat

Bekijk profiel
« Antwoord #49 Gepost op: dinsdag 26 juli 2011, 17:41 »

Ik heb een héél sterke tijdrit gereden! 

Jippie
Bodemloos vat

Ik vond jouw volgende post toch leuker!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #50 Gepost op: donderdag 4 augustus 2011, 12:34 »

De puntencompetitie was voor mij direct na sluitingstijd al een fiasco: ik was vergeten Cadel Evans op te nemen...

All we ever wanted was everything
All we ever got was cold
The grass is always greener on the other side
Pagina's: 1 2 3 [4] Print 
E-Café  |  HET E-CAFE  |  SPORT (Moderator: krullie)  |  Topic: Tourcompetitie 2010 « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte